Публикация

Струс мізків, наслідки та реабілітація

Друзі, якщо ви запитаєте мене, як живуть люди, які через струс мізків, втратили можливість запам’ятовувати? Я вам відповім, – дуже тяжко. Скажете всім тяжко, я відповім в цьому випадку подвоєна тяжкість і ось чому. Увага розсіюється і утримати в купі підряд декілька рядків просто не можливо, йде мова про струси мізків в першу чергу в дитячому віці, той варіант, коли дитина не здатна згадати, що вивчала в школі, бо там нічого згадувати. В розвиненому суспільстві цю проблему намагаються побороти з допомогою препаратів та психологів, але це просто неможливо, бо людина не згадає те, чого вона не запам’ятала.  Дехто скаже, що це є природній відбір, є такі ствердження, але я з цим не погоджусь.

У такої дитини може з’явитися вміння жити, або пристосовуватися до життя, яке веде до руйнації особистості, є люди, які скажуть, що то проблема батьків, або ж то проблема самої людини. На мою думку, що ні. І ось чому, людська природа мислення має горизонтальну площину, тобто, думка прикута до батьків, вихователів,  вчителів, до тих, хто образив.  Дуже часто, при згадуванні  вивченого вірша в школі, згадується вчитель, якому прийшлось розповідати вірш. До чого я веду? До того, що згадування, це енергетичний потенціал, створений на основі нейронних зв’язків, лине до вчителя в минулий час, турбує нейронні зв’язки вчителя, людина згадує себе в тому віці, тобто відновлює нейронні зв’язки з собою в тому моменті, та з вчителем. Відновлюється взаємодія в минулому, чимало практик побудовано на тому, щоб забувати минуле і жити тепер і зараз. Так от, людина, котра отримала струс в дитинстві і не змогла вивчити, згадати не може вірш, а от двійку чи то насміхання пригадаються, і нейронний потенціал залишиться в негативі, тобто коридор в темну сторону минулого. В школах при СССР практикували методи покарання та глузування над тими, хто не зміг вивчити. Думаю, що це неправильні методи виховання.

  Але ми про інше, про те, що в любому віці струс має негативні наслідки. Цю тему вивчала на особистому досвіді та з пацієнтами, які мали таку проблему. З допомогою задатків творчого потенціалу, мій розум вивів на інший рівень сприйняття та вміння жити в соціумі. Творчість має величезне значення для кожної людини.  Не всім дано бути митцями, а ось допомогу знайти в само розумінні себе як особистість, та в само зціленні з допомогою певних практик, пов’язаних з творчістю має право кожна людина. Всі методики описані в книзі, «Фізично – духовний гармонізм» Система оздоровлення Валентини Островської, дасть можливість вибрати свій шлях вдосконалення та оздоровлення.

Планую лекцію, де  розповім про струс, і що стається з тілом в момент травми та її наслідки і як  швидко позбутися наслідків, до яких входить і відсутність запам’ятовування.             

Комментарии (0)

Оставь комментарий