Публикация

Віднови кордони особистості.

План лекцій та практичних занять.

  1. Фізичне тіло.

Травми, підвивих, поранення, опіки, вони руйнують кордони особистості, створюють продукт ДНК.

Що таке продукт ДНК?  Яким чином він створюються, як позбутися проблеми і відновити кордони особистості?

Частіше всього виникає підвивих. Біль, перетерпів, і пішов далі. Забув.  А насправді непомітно створили дві загрози, що руйнують цілісність кордонів особистості  і   початок  хвороби  тіла. Так, вона почнеться через 5 років. А зараз чому саме так?

Під час травмування виникає миттєва зупинка, не запланована, не передбачувана, тому практика показує, що в цей момент від болю стається викид адреналіну який наче створює ямку в землі, бо реакція образи має силу фіксації, це момент  народження кліше образу – життя (невидиме) в житті. Людина побігла далі, а кліше образ залишився на тому місці. На, що він схожий? На людину, як дві краплі води, тільки з перекошеним від болю обличчям. Це наче дитя енергетичне, де є воля людини, частинки Духа, Душі.  Людина побігла, а за собою залишила коридор зв’язку з місцем проблеми, бо там відбиток тіла лишився і вже почав формуватися продукт ДНК, бо нейрони мізків тепер будуть підтримувати його постійно.  На малюнку зображена схема як це стається на справді.

Малюнок.
  1. Травма,
  2. Кліше образ – продукт ДНК.
  3. Мізки, череп, нервові сплетіння, нейрони мізків і  їх шляхи.
  4. Протилежний бік ущільненого сухожилля, бо  м’яза має кріплення з іншого боку. Ось на цьому відрізку перекривається, в кращому випадку зменшується   постачання крові, лімфи, нервові імпульси втрачають контроль за травмованою ділянкою тіла, а нейрони мізків дійшовши до порушення виходять за тіло і наповнивши кліше образ потрапляють в пункт 4, вливаються в тіло і таким чином створився продукт ДНК. Тепер на основі фізичного тіла треба підтримувати життєдіяльність кліше образа. 

На практичних заняттях, ви матимете можливість відновити всі процеси, та звільнитися від застарілих травм фізичного тіла з допомогою приладу Оберіг. А з допомогою інших методів відновити цілісність кордонів особистості. 

  • Відновлення кордонів особистості , на рівні  «Я» з вищим «Я».

На цьому рівні виникають порушення під час життя в утробі матері.  Під час практичних занять буде надана практична у відновленні цілісності з допомогою  методів автора.

На малюнку зображене виникнення порушення. Див. малюнок.

  1. Стосунки Мами тата, та навколишнє середовище.
  2. Дитина.
  3. Мізки дитини, дух, Душа, та воля її.
  4.  Залежності батьків.
  • Стосунки в сім’ї, та в родинах батьків, які очікують дитину. Див. малюнок.
  • Мама, її поведінкові характеристики та хвороби і слабкі характерні риси її батьків.
  • Батьки обох, родинні стосунки.
  • Дитина.
  • Батько та його приорітети в житті.

Народження дитини, умови та перший рік життя. На малюнку показані як виникають проблеми. Див. малюнок

  1.      Мама і дитина.
  2. Дитина.
  3. Всі родичі, хто першими бачать  дитину і те, як вони сприймають саму дитину.
  4. Акушер – гінеколог.
  • Вплив потенціалів на дитину і проблеми старших поколінь, та пращурів, які залишили за собою генетичні хвороби та надлишковий потенціал продуктів ДНК, що впливає на здоров’я  дитини, та її розвиток. До року і далі. Див. малюнок.
  1. Рід мами.
  2. Дитина.
  3. Сім’я
  4. Рід батька.
  • Соціалізація, садочок, школа. Див. малюнок.
  1. Дитина.
  2. Вихователі, вчителі, друзі, кохання.
  3. Сім’я.
  4.  Відношення до навколишнього середовища.
  • Все, що вже є минулим, але впливає на життя. Перше кохання і розчарування. Див. малюнок.
  • Особистість.
  • Кохана людина.
  • Думки та особисті плани.
  • Можливості проявити себе.
  • Життя тепер, те що впливає на тіло, емоції, розум. Соціальні потреби та відповідальність. Див. малюнок.
  • Особистість.
  • Діти.
  • Пам’ять, розум, бажання.
  • Методи впливу на оточування в оточення впливає на людину.
  • Підсвідомість, маніпуляція, думки, коридори зв’язків і впливів. Див малюнок.
  • Особистість.
  • Дух.
  • Душа.
  • Воля.
  1. Біополе, особистість, вище «Я» та нижчого «Я» мотивації.     

Комментарии (0)

Оставь комментарий